sobota, 6 maja 2017

Jak spędziłam weekend majowy: - kawki, zakupy i osiągnięcie.

Jak weekend majowy to oczywiście relaks i wypoczynek. Takie czas najlepiej spędzić w gronie najbliższych na jakimś wyjeździe. W tym roku akurat majówkę spędziliśmy w domu. Ten czas pozwolił mi pozałatwiać kilka spraw i po dopinać kwestie związane ze ślubem. Mimo tego, że majówkę spędziliśmy w domu, to żaden z nas nawet przez chwilę się nie nudził. Było aktywne, sportowo i oczywiście towarzysko. Udało mi się osiągnąć swój cel, jaki? O tym za chwilę. 

Z reguły nie biegam, nie lubię i po prostu bieganie jest dla mnie wyjątkowo monotonne. Strasznie nudzi mnie akurat ta aktywność fizyczna. Zdecydowanie bardziej wolę siłownię i wyciskanie ciężarów. Mimo to postawiłam sobie cel i chciałam się sprawdzić, czy bez jakiegokolwiek przygotowania będę w stanie przebiec 5 km. W poniedziałek z samego rana pobrałam aplikację endomondo, zgrałam na telefon ulubioną muzykę. Obrałam ciekawą trasę i już po 38 minutach miałam ukończone aż 6 km biegu. Może dla kogoś takie 6 km to rozgrzewka, błahostka - dla mnie to jednak wyczyn i jestem dumna, że jak na pierwszy raz udało mi się tyle osiągnąć. Ciężko nie było, najgorsze odczuwałam dopiero przez kolejne 3 dni - gigantyczne zakwasy na nogach, ale mimo to na drugi dzień wyskoczyłam na siłownię. 

Zanim jednak udałam się na siłownię, umówiłam się z Kamilą na kawę i ciacho. Kamilę z bloga kamilaocieczek.blogspot.com znam już długo, poznałyśmy się na otwarciu galerii Posnania i od tego czasu otrzymujemy swoje kontakty rozmowami przez telefon i spotkaniami na ploteczki przy kawie. Spotkałyśmy się w małej kawiarni, gdzie nie byłam wstanie, opanować się przed zamówieniem smakowitego deseru lodowego. Pozwoliłam sobie na taki mały cheat meal, który odpracowałam na siłowni. Miło spędzony czas minął wyjątkowo szybko, ale mimo to udało nam się zrobić kilka zdjęć z tego wypadu.
Jak weekend majowy to oczywiście relaks i wypoczynek. Takie czas najlepiej spędzić w gronie najbliższych na jakimś wyjeździe. W tym roku akurat majówkę spędziliśmy w domu


Jak weekend majowy to oczywiście relaks i wypoczynek. Takie czas najlepiej spędzić w gronie najbliższych na jakimś wyjeździe. W tym roku akurat majówkę spędziliśmy w domu

Jak weekend majowy to oczywiście relaks i wypoczynek. Takie czas najlepiej spędzić w gronie najbliższych na jakimś wyjeździe. W tym roku akurat majówkę spędziliśmy w domu

Jak weekend majowy to oczywiście relaks i wypoczynek. Takie czas najlepiej spędzić w gronie najbliższych na jakimś wyjeździe. W tym roku akurat majówkę spędziliśmy w domu

Jak weekend majowy to oczywiście relaks i wypoczynek. Takie czas najlepiej spędzić w gronie najbliższych na jakimś wyjeździe. W tym roku akurat majówkę spędziliśmy w domu

Jak weekend majowy to oczywiście relaks i wypoczynek. Takie czas najlepiej spędzić w gronie najbliższych na jakimś wyjeździe. W tym roku akurat majówkę spędziliśmy w domu

Jak weekend majowy to oczywiście relaks i wypoczynek. Takie czas najlepiej spędzić w gronie najbliższych na jakimś wyjeździe. W tym roku akurat majówkę spędziliśmy w domu

Jak weekend majowy to oczywiście relaks i wypoczynek. Takie czas najlepiej spędzić w gronie najbliższych na jakimś wyjeździe. W tym roku akurat majówkę spędziliśmy w domu

34 komentarze:

  1. Super ;) Bardzo lubię Twojego bloga. A będa zdjęcia ze ślubu?

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie majówka bardzo leniwie, ale zaz tydzień nad morze to się zacznie praca i miłę spędzanie czasu na plaży :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo super! dla mnie również bieganie jest monotonne, ale może kiedyś też spróbuje przebiec jakiś dystans :)

    OdpowiedzUsuń
  4. weekend udany na 100% , gratuluję osiągnięcia :) pamietam moje pierwsze kilometry, myślałam, że wyzionę ducha! pozdrawiam, z pochmurnego Koszalina ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że majówka upłynęła Ci w takiej miłej atmosferze :) piękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzeczka - prosta, ale wyjątkowa. Ja kiedyś biegałam codziennie, teraz nie jestem niestety w stanie. Fajnie, że Ci się udało :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja też nie cierpię biegać. Po prostu jest to takie... nudne. Biegnie się, biegnie, i co? Nie potrafię zrozumieć osób, które są zakochane w joggingu, ale no cóż. Każdy lubi coś innego. Ja, podobnie jak Ty, wolę trening siłowy. :D
    6 km tak bez przygotowania to niezły wynik. :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne fotki! musiało być super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne okulary, pasują Ci :) świetne macie figury dziewczyny !:) Co do biegania, mam podobnie. Nie lubię tego, ale zazdroszczę innym, którzy potrafią tak biegać :)

    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam ten zeszłoroczny czas przygotowań do ślubu :D Pomijając poczatkowy stres rzeczywiście jest to najpiękniejszy dzień w życiu kobiety :D Pozdrowienia Dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, widać ciekawie spędzony czas :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądacie dziewczyny! :)
    Jeśli chodzi o bieganie, to ja nawet lubię. Po zajęciach fitness bardzo chętnie wskakiwałam na bieżnię na godzinkę. Teraz czekam na pogodę bez deszczu, żeby powtórzyć to, ale na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia i ładne buciki :)
    Zapraszam na nowy wpis http://lovvellyy.blogspot.com/2017/05/lash-volution-serum-do-rzes.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, miałaś rewelacyjny weekend majowy :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki deser! to też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie spędziłaś ten weekend majowy ! Śliczne zdjęcia

    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super się czyta.
    zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie spędzony czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. great
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusicielka :) Nie dość ,że piękne kobietki ,świetnie ubrane ,to jeszcze kusza tymi pysznymi deserami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastic post dear :) like it!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiększyłaś delikatnie usta? Wydają się jakieś takie pełniejsze. Bardzo ładnie wyglądasz. Świeżo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniłam minimalnie, dziękuję :) Teraz efekt jest już inny, zdjęcia robiłam świeżo po.

      Usuń
    2. Bardzo Ci ładnie w takich pełniejszych ustach. I widać, że profesjonalnie zrobiony zabieg, bo wygląda bardzo dobrze i naturalnie :)

      Usuń
    3. W końcu jechałam na zabieg z Poznania aż do Gdańska :)

      Usuń
  24. Też nie lubię biegać, ale w zeszłe wakacje udało mi się robi to regularnie. Pozdrawiam :)
    http://malaiduzamaluda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super,że wyznaczysz sobie takie cele😉 to motywuje do działania! Oby tak dalej😉 dreamilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !